27 Şubat 2012 Pazartesi

HASTALIK


Dün akşam(16.02.2012)sinemaya gittik arkadaşlarla.Salon çok sıcaktı.Molada mısır almaya gitmişken canım meyvesuyu istedi ve soğuk kayısı suyu aldım.Dışarısı soğuk ama salon çok sıcak olunca buz gibi çok lezzetli geldi içmesi.

Bu sabah dükkana geldim.11 civarı form çayı içtim,sonra da leblebi aldım yedim.çok acıkmamıştım ve kilo vermek istediğim için leblebi ile iştahımı kesebilirdim.Bir süre sonra,karnımda inanılmaz bi ağrı başladı.Aç karnına o kadar çok leblebi yediğim için,şişkinlik yaptığını,birşeyler yersem geçeceğini düşündüm ve kaşarlı tost söyledim.Tostu yedim,ağrım 2 misli arttı.Ne yaptıysam olmuyor,midem şişip duruyor ve rahatsız edici gaz yapıyordu.Gazı rahat çıkarabilmek için,soda aldım.

İyileştim mi???

Hayırrrr.normalde dükkanı en erken 19.00 da kapatırken,bembeyaz olmuş suratımla 18.00de eve attım kendimi.

Şu anda saat 23.05. Eve gelir gelmez uyudum ve azönce uyandım.Yeniden uyuyabilecek miyim,yoksa sabahlayacak mıyım bilmiyorum.Şu anda iyi gibiyim.

Gelişmelerden daha sonra yine bahsederim ;) bye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İŞTE, MÜKEMMEL BİR VİDEO....