29 Nisan 2009 Çarşamba

Çokkk hastayımm...

Bugün kendim dışında hiç kimseden bahsedemeyecek durumdayım. "İnsanın neresi ağrıyorsa,canı ordadır" derler ya,ben de o durumdayım işte.Çok hastayım, fena bir şekilde gribe yakalandım(umarım domuz gribi değildir :p :) Gözkapaklarımı taşıyamıyorum, boğazım acıyor ve heran uyku psikolojisindeyim.

Şu anda işteyim. "Madem bu kadar hastasın,işte ne işin var" diyebilirsiniz.
Bu da iş sorumluluğu dışında benim yine zevk
aldığım birşeyden kaynaklanıyor.
HALK OYUNLARI...

Dün sabah uyandığımda yine genzim tıkalıydı ve heryerim ağrıyordu.Fakat ben ne yaptım, işe gittim ve işten çıktıktan sonra,o hasta halimle Halk Oyunları çalışmasına gittim. İşin gerçeği, çalışmadayken kendimi hasta hissetmedim.Hem de Kırklareli yöresi; çok hareketli, sürekli koşuşturmalı ve hoplamalı zıplamalı bir yöre oyunudur.Gerçekten orada hasta olduğumu bile unuttum.Eve geldim,duş alıp, tylol-hot içip yattım ve dediğim gibi çok daha hasta bir şekilde uyandım.

Başa geri dönüyorum, bu kadar hasta olmama rağmen işe gelmemin nedeni, H.oyunları çalışmasına bile gidebilecek durumdayken, işe mi gidemeyeceksin düşüncesi oldu.İşe geldim, ama bugünü çıkarabileceğimden şüpheliyim açıkçası... Uyumak istiyorummm....

1 yorum:

  1. canım çoook geçmiş olsun üzüldüm ama aynı durum bizim evde de var biliyorsun Defne hastaydı ondan bana geçti şimdi de heryerim ağrıyor.HAvalar o kadar dengesiz ki ,neyse hadi sana da bana da geçmiş olsun :)))

    YanıtlaSil

İŞTE, MÜKEMMEL BİR VİDEO....