4 Mayıs 2009 Pazartesi

Mimlendim...

Sevgili ablam Nükhet http://defneninfikri.blogspot.com/ beni mimlemiş...

1-Yıl sonunda zengin olmak koşuluyla bir yıl boyunca her gece kabus görmek ister miydiniz?
Bir yıl çok uzun bir süre, 3 ay kabus görsem, paranın 1/4 ini alsam olmaz mı?? :PP
Şaka bir yana, yok kabusları ben almayayım :))

2-Kör olmak ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
Allah her daim sağlığımızı korumamızı nasip etsin.Sağırlığın çaresi var(kulaklık) ama körlüğün yok. Bu nedenle sağırlığı tercih ederdim...

3-Öleceğiniz anı bilmek ister miydiniz?
Yok, öleceğim zamanı kesinlikle bilmek istemem.

4-Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söyleyemediklerinizden dolayı üzülür müydünüz?
Söyleyemediğim için üzülmez, o kişiyi bulur söylerdim.İçimde çok ukte kalmış birşey varsa söylemek istediğim ve o kişiye ulaşamazsam, üzülürdüm...

5-Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz, son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?
Sanıyorum o anda hiçbir şeyi kurtarmazdım, zaten öyle bir durumda beyni uyuşuyor insanın,düşünemez hale geliyor...


Ben de aşağıdaki arkadaşlarımı mimliyorum...

http://mehbup.blogspot.com/
http://erspek.blogspot.com/

4 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun Nihalcim,yazılarını dikkatle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. canım kardeşim cevaplar harika valla,hele kabus için yaptığın pazarlığa bayıldım.Güne bölsek alınacak parayı 3er gün arayla bir kabus yükleseler, gene de verirlermi acep... :)))
    Sağol canım...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Nihal...
    Ben bu mimi yanıtlamışdım..ama beni mimleyenlerin arasına alıp,bağlantımı verdim..
    http://mehbup.blogspot.com/2009/04/sorular-ve-cevaplar-mim.html
    Buraya bakabilirsen, mimine cevap vermiş olurum değil mi..Sevgi ve sağlıcakla kal..
    Not: cevaplarınız çok güzel,ben bayağı zorlanmıştım..
    Tekrar teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. Müzikle ilgili bir bloğa bu tip soruların cevaplarını yazamazdım, üzgünüm...

    YanıtlaSil

İŞTE, MÜKEMMEL BİR VİDEO....