21 Mayıs 2009 Perşembe

Anneler Günü...


Bu yazı için geç kaldığımın farkındayım.Anneler Günü geçeli çok oldu.Ama zaten benim bahsetmek istediğim de tam olarak Anneler Günü değil.


Ben profilimde de yazdığım gibi Ankara Ünv.Ev Ekonomisi mezunuyum
ve bu bölümü öğretmen olabilmek için yazmıştım.Gerçekten çocukluğumda da "Büyüdüğünde ne olacaksın?" sorusuna verdiğim cevap "Öğretmen"di.Yani gönlümde yatan meslek. Ülkemizin eğitime bakış açısı ve politik nedenlerden dolayı bu mesleği kadrolu olarak yapmam mümkün olmadı.Fakat bir yıl sürecinde ders saati karşılığı bu mesleği yaptım.


İlk dönem Lüleburgaz'ımızın güzel belediyelerinden biri olan Büyükkarıştıran'da Teknoloji-Tasarım ve Görsel Sanatlar branşlarında görev aldım.Orada gerçekten bu mesleği neden bu kadar çok sevdiğimi ve istediğimi daha iyi anladım.Çok güzel bir dönem geçirdim.Hem eğitimsel açıdan, hem de öğrencilerim ve öğretmen arkadaşlarımla manevi bağlılık açısından.

"Peki bunun anneler günüyle ne alakası var??" diyeceksiniz. Ben şu anda bir içgiyim dükkanı işletiyorum ve öğrencilerimin bir kısmı fırsat buldukça beni ziyaret ediyorlar.Çocukları sevdiğinizi hissettirdiğiniz ve elinizden geldiğince iyi bir örnek olduğunuz zaman, çocuklar gerçekten bunu anlıyor ve size karşı daha saygılı ve sevgili oluyorlar.Sizinle uzun süre bağlantı kuramasalar bile, siz onların akıllarında yer etmiş oluyorsunuz birkere.

O okulda görev yapalı 2 seneyi geçti.Buna rağmen bu sene "Anneler Günü"nde bana çiçek getirdiler :)))) Hem de "Öğretmenler Günü" değil, "Anneler Günü"nde.... Öğretmenler gününde de getirenler oluyordu ama öğrencinin size Anneler gününde çiçek getirmesi çok başka.Size annesi kadar değer vermesi... Çok gururlandım,çok mutlu oldum. Bu benim için gerçekten çok büyük bir kazanç.
Tüm bayan öğretmenlerin "Anneler ve Öğretmenler Günü"nü , tüm bayanların "Anneler Günü"nü kutluyorum...

1 yorum:

  1. site güzel.. aöa reklamda almalısın.. en basiti adsenseye basvur emin ol gelirleri fena deil :)

    YanıtlaSil

İŞTE, MÜKEMMEL BİR VİDEO....