16 Aralık 2010 Perşembe

İşyerimde geçirdiğim günlerim ...

Hava çok soğuk... Dükkanda oturup zaman geçirmek yorucu oluyor böyle zamanlarda. Dış gözle işimi yorumlayanlara göre; ne güzel işte, boş boş oturuyorum bütün gün. Bilmiyorlar ki, en yoğun günüm, durgun günden daha az yorucu geçiyor. Kalabalık geçen bir günde insan kendini daha güçlü hissediyor.

İnsanın yapısında yok, boş oturmak, diye bir kavram bana göre. Mutlu etmez boşluk insanı. Farkına varmasa bile bir şekilde oyalıyordur insan kendisini. Hiçbir şey yapmadım, diyen bile birçok şey yapmıştır aslında o dakikalarda, yapmalıdır da.

Bana göre, ne şekilde olursa olsun, insanoğlu sosyal olmalı, farklı kişilerle konuşmalı, yeni kişiler tanımalı. Tanıştığımız her yeni kişi, yeni ve farklı yaşantıları öğrenmemiz için bir fırsattır çünkü ..

Dükkanın kalabalık olması, farklı müşterilerin aynı anda gelmesi ve onlara yetişebilme psikolojisi, çok mutluluk verici :) Kendimi kaybediyorum öyle günlerde, çok eğleniyorum.Ben eğlenirken, müşterilerim benden çok eğleniyor dolaylı olarak. Çünkü konuşkanım, çok konuşuyorum ve suratsız esnaftan bıkmış olan müşterilerim, benim dükkanımdan mutlu çıkıyorlar.Onları mutlu görmek beni daha da mutlu ediyor :))

Bu işin en güzel yanı, bana gerçekten güzel arkadaşlıklar kazandırmış olması... Bu da keyifli insan olup, insanlara pozitif enerji vermemden ve tabi konuştuğum insanların da pozitif insanlar olmalarından kaynaklanıyor.

Bu arkadaşlıkların daimi olması ve yenilerinin hayatıma eklenmesi dileklerimle...

2 yorum:

  1. canım benim sana dükkanının hep dolup taşmasını ve insanlara yetişmekten yorulacağın günler görmeni diliyorum..
    bilmem anlatabildimmi :))

    YanıtlaSil
  2. sağol canım ablacım, inşallah işlerim çok iyi olur, başarılı bir işkadını olurum...öptüm kocaman

    YanıtlaSil

İŞTE, MÜKEMMEL BİR VİDEO....