11 Aralık 2010 Cumartesi

Spora başladım...




Daha önceki yazılarımda da bahsetmiştim, Lüleburgaz'da aktivitelere katılım oranı çoktur diye.Ben de o daimi katılımcılardanım :))



Bir sene T.Halk Müziği, 2 sene de halkoyunlarına gittikten sonra, bu sene de spor salonuna başladım.Step, plates ve aerobik yaptıran genç, çok sempatik bir hocamız ve genelini öğretmenlerin oluşturduğu, her yaştan katılımcı arkadaşlarımız var.
Gerçekten çok eğlenceli.Çünkü yaparken de gülüyoruz, yapamadığımızda da birbirimize gülüyoruz :)) Her çalışma sonunda, heryerimiz ter içinde, neremiz çalıştıysa oramız ağrıyarak eve
dönüyoruz.
Başlayalı 3 hafta oldu, ağrılara rağmen her çalışmayı iple çekiyorum. Herkese tavsiye ediyorum.Bu konuda yine yazılar ekleyeceğim

2 yorum:

  1. can can sahalara dönmüşsün bakıyorum..:)
    seni bu yaz en fit halinle göreceğime eminim kardeşim benim..:)
    öpüldün kocaman

    YanıtlaSil
  2. fotolar çok net değil ama, hareket halinde olduğumuzdan böyle çıkmışlar. çok hareketliyiz dee :)))

    YanıtlaSil

İŞTE, MÜKEMMEL BİR VİDEO....