23 Aralık 2010 Perşembe

TAKSİM...

Ortalama ayda bir işyerim için İstanbul'a mal almaya gidiyorum. Bazen haftasonundan gidip, biraz da İstanbul'un keyfini çıkarıyorum.Bu enson gidişimde de yine keyif yaptım :))

Cumartesi akşamdan yola çıkarak, direkt Taksim'e gittim.Çok uzun yıllardır tanıdığım, çok değer verdiğim bir arkadaşımla buluşup felekten bir gece çalmaya karar vermiştik.Ne de güzel yapmışız bu kararı vermekle... :))

Lüleburgaz'a yakın olmasına ve İstanbul'a sık sık gitmeme rağmen, Taksim'e çok uzun zamandır gitmemiştim.Çok özlemişim ...



Yılbaşı arifesinde olduğumuz bu günlerde, heryer ışıklandırılmış, yollar insanlarla dolu, tam da görmek istediğim Taksim'le karşılaştım. Arkadaşım, İstanbul'un trafiğine takılınca birsüre yalnız başıma gezdim, Burgaz'daki arkadaşlarımı aradım nispet yapmak için ;), bakındım bakındım çok keyif aldım gerçekten.



Sonra arkadaşım geldi, Lüleburgaz'da midye tava yapan yer olmadığı için, çocuklar gibi midye tava yiyeceğim diye tutturunca,bir yerde bulduk ve yedik (Ne yazık ki özlediğim lezzeti bulamadım :(( )

Yukarıdan boğazı gören bir bara gittik.Oynadık oynadık, kurtların döküldüğüne karar verince oradan çıktık.Taksim gecem böylece sona ermiş oldu :( ama o geceyi planladığımıza ve doyasıya eğlendiğimize çok memnunum.Ben yılbaşını peşin peşin kutladım :)) Canım arkadaşım Eyüphan'a buradan teşekkürlerimi iletmek isterim, iyiki varsın ...

1 yorum:

  1. Nihal abla yazını okumuştum o gün okumadım dedim ya gece okuduğum için aklım gitmiş :D

    Bu arada yazın çok güzel ama o ışıkları övmeni pek sevmedim nedeni ise elektrik sarfiyatı be ablacım ya :D Yakmasınlar :D

    YanıtlaSil

İŞTE, MÜKEMMEL BİR VİDEO....