4 Ocak 2011 Salı

KUKLA TİYATROSU

Küçük çocuğu olup da, bilgisi olmayanlara duyurulur;

Lüleburgaz'da harika bir KUKLA TİYATROSU var....




Yılbaşı için ablamlar Lüleburgaz'a geldiler.Ablam ve Defne(yeğenim) daha önceki gelişlerinde kukla tiyatrosuna gitmişlerdi, bana gitmek nasip olmamıştı.Çocuk oyunu olduğu için çok da önemsememiştim.




Geçen haftasonu, Defne ve ablamla beraber ben de tiyatroya gittim. "Alaattin'in Sihirli Lambası"nı sergileyeceklerdi. Oyuncular gerçekten çok başarılıydılar. Kuklaları çok güzel seslendirdiler ve oynattılar.



Kitapçıkta 4-11 yaş arası yazsa da çocuklarla beraber anneleri, hatta teyzeleri :D beraber girdiler oyuna ve çookkk eğlendik.





Ne yalan söyleyeyim, önceki oyuna gitmediğime pişman oldum nerdeyse, çok güldüm çünkü...
Hatta en sonunda çocuklar kuklalarla tanıştırılıp, konuşturuldular..
Şimdi çocuk olmak vardı :))))




Tiyatrocular adına, buradan davettir ;

UÇANELLER TİYATROSU : Cumartesi ve pazar günleri genellikle saat 14:00 de oyunlarını sergiliyorlar.Şu anda telefonu aklımda değil ama internetten numarasını bulabilirler ve afişleri yollarda asılı, onları takip edebilirler..

Şimdiden iyi seyirler...

3 yorum:

  1. Gayet güzelmiş ablacım :D

    Bende mi izlesem ne :D

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle tavsiye ederim Emre'cim...Zaten sayemde çocuktan çok yetişkin gidecek tiyatroya :DD

    YanıtlaSil

İŞTE, MÜKEMMEL BİR VİDEO....