22 Ocak 2011 Cumartesi

Takı dizaynı ...



Bir süredir dükkanımda doğal taştan takılar da satmaya başladım. Benim gibi takıya meraklı biri için çok güzel bir uğraş oldu.Mal almaya gittiğim zaman, çeşit çeşit bir sürü takı, taş çeşidi görmek; özelliklerini öğrenmek çok keyifli oldu benim için.

Takı halindeki taşlar dışında, dizi taşlar da satılıyor. Sen gönlüne göre taşları seçip, onları kendin dizayn ederek, yeni takıları oluşturmuş oluyorsun. Ben de buna heves ettim :)) veee ne yeteneksiz olduğumu görmüş oldum :(((



Bir kere, daha önce hiç takı yapmamış olmamın acemiliğiyle, daha taş çeşitleri ve aparatları alırken, eksik almışım :( Dolayısıyla malzeme eksikliği de yeni hevesimi hobiye dönüştürmeme engel olmuş oldu.

İlk kolyemi yapmaya çalışırken, kolyenin birkısmı oluştuktan sonra arkadaşlarıma göstermeye gittim veee arkadaşlarımdan biri "Nihal, hiç olmamış, renk curcunası olmuş buu, senin gibi zevkli birine hiç yakıştıramadım bunu" diye tepki verdi. Tabiki hemen bozdum ilk gözağrım olamayan takıyı.

Bu işler gerçekten dışardan göründüğü gibi kolay değilmiş... Ama "Ben bu takı işini öğreneceğim" demek istiyorum. Umarım yapabilirim, çünkü benim için çok güzel bir uğraş olacak.

1 yorum:

  1. yaparsın yaparsın ,bir de her malın alıcısı vardır ,o beğenmediyse başkası beğenir bozma yaptıklarını..
    kolay gelsin şeker

    YanıtlaSil

İŞTE, MÜKEMMEL BİR VİDEO....